Wednesday again

Japp lill lördag igen.. Inte hänt så mycket sen sist förutom att jag bor mina två veckor hos pappa denna gång, har bråkat med mamma som aldrig förr (usch) varit på en häktisk men väldigt mysig färd till eskelstuna med min kära syster yster Malin :) O inte fan hittade jag någon student klännig. De blir nog en ny naken janne chok för min del i år! yees. Så jag måste göra min kusin vitamin besviken eftersom hon vägrade komma då  Tack säger jag! :P

Valborg var rolig men väldigt händelserik... Jag säger bara att jag trodde mer om dig än såhär!

Idag MÅSTE jag ta tag i mig själv o börja plugga!!!!! Vet inte vem som har tagit min motivation ?! Jag vet ju att det kommer kännas så skönt när allt är klart. Jaja ska väl fortsätta att försöka vara fröken duktig denna lektion iaf.

Jag vet inte vad du vill eller vad du håller på med men jag är inte dum i huvet om du trodde det  .

Tudeluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback