SKYFALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG vad det regnar ute!!!!!!!!!!!!!!! Det bara öser ner med värdens fart och kraft! Det ser ut som om mammas bil som står utanför mitt fönster ska få hela lacken intryckt, typ:P Får la se om jag kommer till jobbet helt blåslagen eftersom jag ska ha det stora nöjet att GÅ ner o jobba:(

Menmen nog pratat om skitvädret, idag är jag trött! vet inte vad jag ska skylla på men trött e jag iallafall.
Igår hade jag och Malin en såkallad roadtripp, eller om jag ska säga helvetesfärd till vingåker. Malin skulle länma massa kaniner och "vi" lyckades inte hitta rätt:P Men vi kom framtillslut. Jag jag som brukar vara den mest hetsiga fick den här gången försöka lugna ner Malin som jag seröst trodde skulle dunka huvudet i ratten och tutta eld på bilen (eller nåt i den stilen). Hehe but I like you anyway;) Men somsagt så kom vi fram tillslut och jäklar va fort de gick att komma hem sen!

I fredags var det Håkan som gjorde min dag, I just love you!
Dagen började iallafall tidigt då vi tog 10.28 tåget till estocolmo. SJÄLVKLART började det regna även detta år så jag Malin o Natta köpte på oss paraplyer, Nattas var extra fint tycker jag;) hehe. Anyway så begav vi oss till grönan runt ett och åkte lite karuseller i väntan på Maria, Tessan, Tulle och Calle som skulle komma lite senare. Det vart matoch dicka uppe på kryddhyllan innan vi begav oss ner i folkhavet för att ha typ två timmars glädjerus.
Mycket lyckad dag:)


Jahaja annars har det väl inte hänt så mycket, eller det borde det har gjort sen jag uppdaterade sist bara det att jag glömt bort det, har väl hunnit med en del fester o så som vanligt:) Juste har ju kommit hem från Grekland också, men de får jag ta i ett annat inlägg, om det nu är någon som är intresserad..


By the way så jobbade jag på demensavdelningen i lördags o igår och nu har jag hittat min kärlek, eller hon har hittat mig iallafall :
Fru M skriker- DU ÄR JU SÅ SNYGG!!
Jag, lite förvånat- Det är du med!!
Fru M ler och lägger huvudet på sne och säger- Jag är ju så kär i dig!, klappar mig på kinden och tar min hand.

Så nu är jag officiellt upptagen, sorry!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback