Flitiga myran . .

Jobb.
Jobb.
Jobb.

Yes det är typ så intressant mitt liv är.
Jobbade kväll i måndags, natt onsdag till torsdag och torsdag till fredag, sen började jag klockan sju till fyra idag, jobbar sju till fem imorgon och ska jobba natt måndag till tisdag.
Men man e ju ung så what the heck..

Idag jobbade jag somsagt dag och det gick så jäkla bra måste jag säga, allt flöt på och tiden bara rann iväg.
Städade och fixade snyggt i hela allrummet, och så rensade jag i rabatten och planterade ner blommor, mycket fint mycket fint!:)

Vipps var klockan fyra och det var dags att bajka iväg  hemåt där Anna Eric Gustaf Elsa Malin Roger Hedda mamma o Arne väntade.
Det blev grillkväll med gott kött, mamms potatissallad och good sallad. Sen tog vi en promenix runt kråktorp, det blev blomplockning o bus. Sen gick vi hem och spelade fotboll, kubb och kastade gris eller kasta ko som Elsa o Gustaf döpte det till. Har kommit till insikt med en sak idag, och det är att jag nog lägga ner fotbollskariären!, Gustaf är bättre än mig!!!! Och inte så lite heller om jag säger så.

Det blev och har varit en helt underbar lördag eftermiddag/kväll. Förresten så har hela dagen varit bra.
Jag blir glad av det härliga vädret, det spritter lixom i kroppen. Synd bara att pollenskiten ska jävlas med mig! Men jag tackar gud för medicin.


Jag fattar inte varför jag inte bara kan fråga vad du håller på med?
Om du tänker på vad du gör för för mig är det så jävla uppenbart.
Orkar inte med dig, dina kommentarer och det du gör. Du gör mig ledsen och jag tror att du inte ens förstår det själv, eller så bryr du dig inte  .


/ En utarbetad men ganska glad Cecilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback