Kors i taket


Se på fasen, Jag hittade hit idag igen!

Idag ska jag jobba natt, vilket jag inte direkt ser fram emot. Men men vad gör man inte för lite pengar:S
Ska äta lite lunch nu sen ska ja ta en prominix ner till börsen och hämta mitt paket från H&M :) Hoppas bara att innehållet är vad jag förväntar.

Tänkte även tillägna detta inlägg till min Malin, världens bästa Karlsson!
Du vet inte hur bra du verkligen är och hur mycket du betyder.
Alla de spontana pratstunderna i bilen om de mest oväsentliga eller väsentliga sakerna är de som betyder mest.
Jag Älskar Dig !  ♥



Kommentarer
Postat av: malin

naaw älskar dig med. men vad är det för kort då jag ser uppsvullen o ledsen ut :P

Postat av: cec.

Det gör du ju inte, pucko!! Det är från grönan efter Håkan, vi är svintrötta och genomblöta!

2008-05-10 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback