t h a u g h t s

Ligger och lyssnar på massa gamla låtar, sjuklig som jag är.
Vilket får mig att tänka på massa gamla minnen, sommar, glädje, sorg, utlandsresor där endast en låt gick på mtv oavsett om vi ville eller inte., myskvällar, promenader med mp3n på högsta volym, krogbesök,chillkvällar, med mera, med mera med mera!
Shit vad mycket men ändå så lite har förändrats. Det känns konstigt. Konstigt att inse att man börjar bli vuxen.. men att man ändå inte känner sig som det. Fan va sentimental jag blir när jag är sjuk!

Sjukt nu kom låter med orginalet på mtv oxå! (?)
..Och nu kom den omgjorda varianten (!)
Sjukt




Man kastas in människors liv och människor kastas in i ens eget liv, in i ens hjärta och mad lever med dem, hittar på saker, skrattar gråter tillsammans och känner verkligen att detta aldrig kommer att ändras, man känner att man alltid kommer ha varandra för att kärleken är så stark. Varför skulle vänner försvinna ur ens liv om man absolut inte vill det. Och sen en dag så har det blivit exakt så som man sa att det inte skulle bli.
Är det då man inser att man blivit vuxen? Är det då man vaknar upp till verkligheten?

Jagska erkänna en sak.
Jag är rädd för att förlora dem jag älskar.
För att bli en utan de där tjuriga tanterna på ålderdomshemmet som är bitter på livet.
Man säger att man aldrig tänker låta det gå så långt men egentligen så vet man ju inte, man vet ju inte ens hur ens nästa dag kommer sluta så..
Det är bara mina tankar som flyger runt i skallen som råkade fara ner på tangenterna.

-, Thoughtful friday !

Kommentarer
Postat av: Elin

Linda fyller ju år på fredag ;p

2008-05-18 @ 21:54:09
Postat av: malin

du kan ju ringa om du har tid någon dag, ahr försökt ringa hem flera gånger men ingen som svarar. kan ju inte höra av mig till dig på annat vis..

2008-05-22 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback