Have a heart

Hennes röst, herregud hennes röst går rakt in i hjärtat. Skulle kunna gråta som ett barn, ja herregud var ordet!
http://www.youtube.com/watch?v=G84SqaURPd8


Idag har jag ÄNTLIGEN fixat min telefon! Efter många JÄVLA om och men. Pappa var snäll och tog med mig till 3 affären i e-town. Och jag blev denna gång bemött på ett såååå mycket bättre sätt. Han gjorde verkligen allt för att fixa detta på bästa sätt. Min telefon är ju trasig så det går varken att trycka på några knappar eller sätta på den så efter förra gångens visit så trodde jag att jag skulle bli utan telefon så som han betedde sig mot mig, jävla svin! Den idioten ska inte kalla sig själv för sälja det är ett som är säkert!
Jag hade iallafall med mig pappa som backup, vilken kändes skönt eftersom han inte är den tysta typen när han tycker någon är fel direkt! Han sa till killen att jag blivit behandlad som skit förra gången jag var inne och jag fick beätta allt som hänt. Killen som hette shawn tror jag sa att han som "hjälpt mig" hade fått sparken på grund av hans attityd och att han skulle hjälpa mig för att lösa det här på bästa sätt för mig. Så jäkla skön kille!  Han fixade iallafall så att jag skulle få en helt ny och annan telefon, då skulle jag behöva få betala 69 kronor till i månaden men jag måste ju ha en telefon tänkte jag så vad har jag för alternativ lixom. Efter ett bra tag av förhanlande så frågade han mig iallafall om jag ville ha försäkring på denna, men eftersom jag har valt till det i mitt abonemang så sa jag att jag redan hade det. Han tittade då lite konstigt på mig och sa jasså, det ska jag kolla upp. sagt och gjort så kollade han om jag ljög eller inte:P Och sen så sa han att han skulle fixa en ny telefon av min gamla modell utan att betala nåt, så jag slapp altså välja ny o betala extra varenda månad, tack rack tack sa Cecilia! Allt fixar sig till slut som min kära far sa, det gäller bara att ta tag i skiten o gärna med ett leende på läpparna.
Så Ballex, du får tillbaka din telefon om en till två veckor:)


Nu tycker jag by the way att min nedrans förkyldningn kan ta o hoppa på någon annan, för snart hostar jag väl upp mina lungor.
Aja ligger o väntar på att two and a half men ska börja, ska gå o polera gaddarna nu.
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ballex

Haha, jo men det blir väll kanske samtidigt som jag får tillbaka min vanliga från lagningen, haha. Jävla mobiler :D

2008-09-19 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback