Blaha blaha

Bajs! Usch,blä&skit!
Känner mig bara så jävla down just nu.. Har ingen som helst lust att stanna kvar i den här staden, känner för ett break, en nyladdning! Är trött på allas jävla tjat och deras predkningar och att de tror att de vet vad som är bäst för mig och hur jag ska lägga upp och leva mitt liv. Yadayadayada, Fuck off!

Första inlägget på EVIGHETER och det blir ett negativt sådant, bra start där cecilia:P

Jag känner mig vilsen i mig själv och som att alla mina tankar springer runt och äter upp mitt inre. Är trött på det här! Har bara lust att peka finger till alla jävlar som tror dom vet allt och som tror att de vet hur de själva skulle agera om de var i min sutuation. Jag tycker att jag har oroat mig nog i mitt liv och vill för en gång skull hitta en balans, ett inre lugn, kan nån vänlig själ ge mig en karta och en kompass för att hitta dit? För just nu känns det som att det är lika lätt som att hitta ut ur en labyrint. Hur lätt är det att veta vart man ska när man inte ens vet vad man vill?

Jag raggade iallafall upp Tessan idag eftersom jag kännde att jag behövde lite suport så vi drivade runt i pappas bil o bara pratade o hade det mys, sen bar det av till Tess där vi kollade på bilder från de gamla goda tiderna, och jag fick agera råd för vad hon ska ha på sig när hon ska på after ski party. NIce nice.
Thanks hun for beeing there, Lots of love to you!<3

Im so fed up with you people who's telling me what to do, just give me some support and let me handle my buissnes in my own way!

Yes, de va lite tankar o känslor från mig just nu,, I'll keep in tuch(mabe next year or so;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det var på tiden, bajskorv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback