Livet ÄR en fest !

Dom tre senaste helgerna har varit sååå sjukt underbart roliga!

Förr förra helgens bravader spenderades på Bk festivalen. Jag jobbade till halv tio och efter det var det bara till att stressa upp till Linda's place där det var förferre med härliga människor som stod på schemat. Fick slänga på mig smink och fixa håret lite snabbt sen var det bara till att öppna strupen och börja halsa:P hehe

Drog till B to the K runt elva o sen är det mesta suddigt. Hade iallafall såå grymt roligt!!! (Förutom lite depp när jag lyckades tappa bort mobilen.) Fick som tur var tillbaka den dagen efter! Tur att det finns snälla människor också! Men jag kan iallafall konstatera att det var den roligaste Bk festivalen hittills! Härligt väder, undrbara vänner&människor och humöret på topp! Gryyymt kul!
Dagen efter det vart det slappardag i stallis med Linda, Jenny, Anki och sen kom även Helena ut. Vi badade och solade i det härliga vädret!! Johan och Simon kom förbi också och jag säger som Johan, att det var den bästa bakis dagen hehe, fast han hade ju andra skäl än vad jag syftar på ;P

Helgen efter det firade vi Karlssons student, och även denna kväll var galen och mycket underhållande,skulle nog tagit det lite lugnare med drickat dock... Men kvällen bjöd på mycket dans och skratt och härliga människor. Var lite seg (inte helt nykter med andra ord!) när jag gick upp nio dagen efter och började jobba klockan tre, Men men man lever bara en gång!

Helgen spenderades även denna gång i stallarholmen och Jennys båthus. Vi skulle egentligen dra vidare men vi blev kvar där då Adam, Johan och Thom K kom dit. Vi lekte lite lekar och hade allmänt trevligt och lite galet. Kvällen bjöd  på bad från Jenny, Johan och Thoms sida, och Johan bjöd på kvällens nakenchok :P Mycket underhållande! Sen dök Karlsson och Kalberg upp och lite senare kom även Simon. Kalberg ville också bada så han hoppade ut genom fönstret, kvällens (eller morgonens) nakenchok nummer 2.
Kvällen avslutades framför Jalla Jalla, eller iallfall för Simons och min del eftersom de andra däckade.
På söndagen STOR städade vi hela båthuset så nu är det tipptopp och i princip kliniskt rent och fint till midsommar! Härligt! Det blev även lite bakiskäk och senare film och mys med jenny linda och johan.

Är ledig hela denna vecka vilket jag känner att jag verkligen behöver!! Eller nästan ledig iallafall, var på utbildning i kommun huset igår och imorgon ska jag på ergonomi utbildning på jobbet i två timmer men that's all, awsome! Min enda semester denna sommar så jag ska passa på att njuta till tusen av dessa dagar!!
Och föresten så var det jag som beställde dagens väder;) Tycker jag gjorde ett ganska bra jobb.. Har setat ute och solat på ballen hela förmiddagen.
Har nyss ätit min lunch, stekt kyckling och en mycket god sallad! Så nu känner jag mig pepp inför dagen, vet inte riktigt vad man ska hitta på men det löser sig alltid, någon som har några förslag, call me i'm freeee!!;)

Jag ska fylla dagarna med liv, inte livet med dagar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback